Het eerste elftal heeft eindelijk weer 3 punten aan het totaal weten toe te voegen. Met het oog op de naderende nacompetitie lijken de neuzen weer dezelfde kant op te staan in de groep van trainer John-Paul. Met good old Rob Houtsma in de basis werd er terecht met 4-3 gewonnen van het tegen degradatie strijdende Victoria O. Waarbij het wel pijnlijk was om te zien hoe de tegendoelpunten werden weggegeven. Daarentegen werd en eindelijk weer eens goed gescoord, waarbij Lars Bakker 3 goals voor zijn rekening nam! Volgende week het weerzien met Jeroen Bommels als hij met Andijk op bezoek komt op het Hauwert 65 complex. Een mooi affiche om de ingeslagen weg een vervolg te geven.
Zoek
Speelschema
Recente berichten
- MOC – Hauwert ’65: Hauwert bereikt na krankzinnige ontknoping de halve finale (De engel van Jack)
- Hauwert ’65 – MOC: Patrick Smit redt punt in bloedhete derby
- AFC Nautilus – Hauwert ’65: Hauwert overleeft spannende tweede helft en pakt belangrijke drie punten
- SV Geel Wit ’20 – Hauwert ’65: Puntendeling na gemiste kansen
- Hauwert ’65 – Kwiek ’78: Nederlaag tegen koploper
